torsdag 30 oktober 2008

Award!




Jag har fått en award igen av Huga! Återigen tack så mycket vännen och dina ord värmer!
Så kommer det svåra att som reglerna säger, välja ut 5-7 bloggare som ska få en i sin tur....osv.

Fru Vilmas Hus som jobbar ihärdig på att också göra ett taklyft och med en inspirerande blogg och hon lämna så snälla kommentarer.

Small Town style, som bygger ett ur snyggt hus med genuin hantverks skicklighet.

Gamla Mejeriet, som har en otroligt vacker blogg och som bygger ett nytt hus från scratch med en otroligt hantverks kunnande.

Renovering och inredning av ett vitt hus vid havet
en ung (om man jämför med mig ;-), glad och go tjej som kämpar på med renovering av sitt hus.

Lundagården en underbar blogg med massor av gammal nostalgi som man inte kan motstå.

5 kommentarer:

Från koja till slott sa...

Åh, tack så mycket! Men kanske låter dumt, är nämligen första gången jag får ngt sånt här, hur går man till säga nu? Ska jag göra samma sak? Kanske en dum fråga, men lika bra att fråga så man inte gör fel!
Kram Pernilla

Vimsingen sa...

Tack så mycket, jag blev jätte,jätte glad!

/Vimsingen

gamlamejeriet sa...

Tack så mycket. Tycke r du bloggen är fin? Jag tycker mest det osar puts och ofärdiga saker mest hela tiden och längtar sååå efter att få börja gör fint. Men jättekul att du tycker om den. Såg på statistiken att jag hade världsrekord i antal besökare igår och det var nog just för att du länkat till mig. Tack för det också!

Och du, läste att du skulle till USA i vinter. Ha det så kul, din lyckost.
/ Malin

Hannele på Hisingen sa...

Happpy Halloween!

Lundagård sa...

TACK!