lördag 11 oktober 2008

Lite till av trädgårds England






Jag kan som vanligt inte hålla mig från trädgårdsinläggen. När vi var i England i sommras så hamnade vi på det här bed and breakfast stället och det var bara för ljuvligt och inte en våran GPS klarde av att hitt dit.
Äldsta delarna av huset var från 1598 och det gamla paret som ägde stället hade varit antik handlare. Underbart ställe men de värsta vattenrör jag någonsin varit med om, varje gång man tog en duch var en happening, antingen blev man skållad eller ordentligt nerkyld. Man får hoppas att våra nya rör på övervåningen inte blir lika danna.

Följ min blogg med bloggkoll


1 kommentar:

Malin Winbladh sa...

Så vackert, stockrosor är en favorit som jag hoppas odla på sommarhuset då de inte passar så bra hemma i funkisvillan
Hoppas du har en fin solig söndag
/Malin