onsdag 8 oktober 2008

Snickarglädje och nock sol




Hmm det märks att jag mår bättre från min Struma/Hypotyreos, energin har kommit tillbaka och det börjar röra på sig både när det gäller bygget, trädgården, uppdateringar på bloggen och jag har massor av idéer till makens fasa ;-).
Här om dan citerade maken min bortgångne far vad han brukade säga till både mig och min mor:
Du har så mycket idéer så hälften vore nock.....

Och på tal om idéer och nock så håller jag på att skissa på nock solen/snickarglädjen och det lutar åt något mellanting mellan bilderna ovan. Jag gillar enkelheten i bilden till vänster men kan inte riktigt släppa tanken på att ha något mer.... vi får väl se vad det blir.

Kunde inte låta bli att ta med lite mer bilder på snickarglädje nedan, jag skulle inte själv vilja ha det så men visst är de häftiga?






3 kommentarer:

Hannele på Hisingen sa...

Helt underbara bilder, jag älskar att titta på vackra hus, ha det gôtt, kram.

Synnøve. sa...

Nok er nok hehe....
Den på det vita huset gillar jag bäst. Enkel och vacker i ett.
Skönt du känner dig bättre ialla fall.

Bilderna nedan är vackra men vilket jobb....
Kramen Synne.

hugan sa...

Men så skönt att energin har kommit åter! För att inte tala om ideér! Skulle behövas här...
ha det fint, kram