måndag 27 oktober 2008

Förälskad




Jag blev smått förälskad i de här bilderna när jag fick syn på dem hos Slettvoll's. Jag skulle helt klart kunna tänka mig något i den här stilen i vårat nya vardagsrum på övervåningen och med fönster väggen i gaveln som bakgrund. Min gamla Moraklocka ska jag nog frakta upp också från sommar stugan, den skulle pass riktigt bra.

På tal om Slettvoll's så sprang jag på deras nyöppnade butik i Mölndal av en ren slump för någon vecka sedan. Det fanns så mycket otroligt vackra saker, men det får vänta tills jag har en övervåning att inreda.


8 kommentarer:

Sussi sa...

Förstår att du är förälskad i Slettvoll´S. Underbara bilder och underbara möbler!!!

Från koja till slott sa...

Ser ju superfint ut! Så vitt och fräscht, me like! Har aldrig hört talas om dem förut...
Kram Pernilla

Hannele på Hisingen sa...

Ser ju trevligt ut, jag har svarat på utmaningen.

Synnøve. sa...

Hej vännen.
Visst är det bra möbler det där.
Deras fabirk ligger på Stranda. Jag bodde i Sykkylven som är grannkomunen till Stranda.
Det är ett stort möbeldistrikt där uppe.
Så nu vet vart de finns.
Hoppas att allt är bra med dig.
Ha det fint nu.
Kramen Synne.

Vitudden sa...

Hejsan!

Jag är också förälskad i deras fina möbler, synd bara att vi har så långt till en affär. jag får njuta på nätet istället.

Ulrika

Från koja till slott sa...

Hejsan! Du är utmanad! Kolla in på min blogg!
Kram Pernilla

Anonym sa...

Håller sååå med dig om Slettvoll - verkligen superfina möbler och så himla inspirerande bilder.

Ha en härlig vecka!
Kram Malin

Merja sa...

Ser mycket fint ut! Funderar fortfarande på utmaningen,men kommer igen...:)