lördag 1 november 2008

En till Award



Jag har fått ytterligare ett till award, den här gången av Fru Vilmas Hus!

Blåbär och annat snadder, go tjej som alltid har något värmande att säga och som visa vidunderliga bilder från lanskapet i Norge där hon bor.

Huga Larssons Liv, har en humor som jag gillar och som behöver lite uppmuntran för tillfället.

Vitudden för att hon har en inspierande blogg och kämpar på med sitt husbygge.

Nikolinas Boning för att hon har inspierande renoveringsblogg som har haft en liten pause och som behöver ha lite uppmuntran att fortsätta att blogga.

Ika kan själv, hon är en tjej som går i taklyfts funderinga, renoverar sitt hus och fixar i trädgården förfult.

3 kommentarer:

hugan sa...

ooo tack o tack vännen!! det värmer enormt! jag ska se vad jag kan göra ;) Kramar till dej!

Synnøve. sa...

Hej Jenny.
Säger bara ett stort tack som kommer från mitt hjärta. Blir alldeles varm av de fina orden du säger om mig.

Sitter här och snuffsar rejält. Förkylningen har fått klorna i mig och maken rejält.
Hoppas allt är bra med dig ialla fall och att du klarar dig undan förkylningen.
Storkramen från mig här i nabolandet.
Synne.

Hannele på Hisingen sa...

Grattis!