tisdag 21 oktober 2008

I valet och kvalet att välja handdukstork




Förutom de infällda armaturerna i väggarna och tak så behöver vi bestämma vilken handdukstork vi ska ha i badrummet så att uttager hamnar på rätt ställe till nästa gång eletrikern kommer (inte nu på fredag). Armaturerna slipper jag ju bestämma själv men handdukstorken får jag leta upp på egen hand och efter att ha surfat runt lite i helgen så insåg jag att det fanns en uppsjö från INR, Svedbergs, PURMO, VIRAB, Carbe, DRYSON, osv i alla de möjliga utföranden.



Jag ska iväg och kolla på lite olika badrums firmor i nästa vecka för att få lite bättre kolla på priser och utbud. Fast för tillfället så lutar det ån INR:s LINE handukstork för badrummet kommer inte bli så stort och jag vill ha något litet och smäckert. Såg också den handukstorken när jag var på husvisningen förra helgen och den var himla snygg i det badrummet.




3 kommentarer:

hugan sa...

Oj vad många stora beslut att fatta..hoppas du hittar lösningar på allt från handukstorkar till ljus&trappor! Vår trappa har jag till stor del fixat själv, nåt ska man ju jobba med..!

Synnøve. sa...

Hej på dig.
Den första. Den blå vill jag ha....
Läcker sak.
Ha det gott vännen. Jag återkommer.
Kramen Synne.

Maria sa...

Hej, vi har den handdukstorken (line)du fnular på i bägge badrummen!

Det jag kan berätta som haft dem ett tag nu är att de värmer bra, är snygga och tar liten plats.
Fast det visste ju du redan;)

Kram Maria