måndag 20 oktober 2008

Ont i baken




I helgen så har jag tillbringat en stor del av tiden sittandes balanserades på de 45mm breda golvbjälkarna medan jag har skyfflat lös ull, isolerat, plastat och tejpat för att få ordning på våran ångspärr/fuktspärr.
Trots att jag är rätt väl isolerad där bak så kan jag konstaterandes att jag definitivt inte är skapt för att klara X-antal timmar som en höna på en pinne....det har varit en pina att sitta på en kontorsstol hela dagen idag. Den enda trösten är att det är bara lite kvar som vi ska fixa i morgon kväll.

På tal om imorgon kväll så ska vi till Ljusdesigner och få se de slutliga resultatet.... jag är så nyfiken så att jag kan gå åt!



3 kommentarer:

hugan sa...

ojoj mycket att tänka på där åxå ser jag! har en bild på vår trappa hos mej nu,det kanske kommer fler bilder..lycka till med trappor och ljus! o hälsa gubben grattis!

Från koja till slott sa...

Vet hur du känner dig! Har så ont i armen efter allt målande, och jag är lärare. Kunde knappt skriva på tavlan idag för jag var så stel! Men ska det bli fint får man lid pin! Fick med mig sambon tillslut så det blev lite målat idag oxå!
Ha en bra kväll!
Kram Pernilla

Harry sa...

Det tråkiga är dock att nu har du snart blivit härdad och kan fortsätta att balansera på en pinne, men då kommer nästa projekt med ny träningsvärk. När man väll fått in snitsen så är det dags för nästa steg i bygget. Precis så känner jag i allafall :-)

Lycka till med isolerandet!
Kram