söndag 12 oktober 2008

Funderingar kring trappa och belysning






För fyra år se bodde vi nästan på landet men de senaste åren har det ploppat upp det ena bostads området efter det andra och idag så var det hus visning av ett Trivselhus i grannområdet. Eftersom jag tillhör de nyfikna av naturen så övertalade jag maken att hänga med och kika på idéer till vårat hus och mycket riktigt fick en hel del uppslag bla när det gäller våran trappa.

Jag är sugen på en trapp som är som bilderna nederst som jag har visat i Mars, men jag skulle vilja ha en trappbelysning som de tre bilderna överst som jag tog på visningen idag.
Vad tycker ni?


5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Tack så mycket! En spännande resa vi har framför oss!
Ha det bra!
Kram Pernilla

Maria sa...

Hej, jag tycker absolut ni ska ta trappljus.

Vi har såna fyrkantiga längs med trappstegen som du visar och jag är jättenöjd!

Belysningen är urmysig och läcker!

Det är lättare att "ta bort" än att "sätta dit" om du skulle ångra dig, vilket jag har svårt att tro;)

Kram Maria

Anonym sa...

Riktigt tjusigt! Ser nästan lite lyxigt ut! :)

Kram
/Johanna

Anonym sa...

Riktigt tjusigt! Ser nästan lite lyxigt ut! :)

Kram
/Johanna

Tinnar och torn sa...

Hejsan!
Håller med Maria, ser superfint ut med de där trappljusen. Jag har ju sett dem live oxå ;o)
Kram Petronella