lördag 5 april 2008

Exhibition - Chris Vicini - Sintra

I dag ska jag på vernissage och kolla på en väns utställning på Sintra i Göteborg. Chris Vicini är en talangfull amerikan och utställningen "Nature is a Beast. Works in-
spired by Ovid´s "The Metamorphoses" and Other Curiosities" håller på mellan 5 april -29 april.

För er som har vägarna förbi så rekomenderar jag er att kika förbi.


I will go to vernissage to day, a friend of mine has an exhibition there which stats today. Chris Vicini is a talented American and the exhibition; "Nature is a Beast. Works in-
spired by Ovid´s "The Metamorphoses" and Other Curiosities" last between 5th of April - 29th of April.
I recommend you to pas by if you have the possibility.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Hittade hit via Huga och blev lite nyfiken när jag förstod att du bor i Partille. Vi bodde i Kåhög tills för 1 år sedan då flydde till landet! Nu ska jag läsa lite i din blogg..

ColonialEast sa...

Vad kul med vernissage. Alltid kul med nu inspiration!!

Betonggården sa...

Ja, visst är det fint med gamla kort! Roligt oxå att se pappa som liten rulting! :) Hihi!

Nu ligger vårt vackra palats ute till allmän beskådan. Men, det var med lätt ångest kan jag säga..!

Hoppas su får en härlig, varm o solig söndag!

Kram kram!

Millas hem sa...

Hej!
Fin blogg du har, ville bara titta in och säga "hej" när jag såg att du är från Partille, har en moster där!
Kram Camilla