onsdag 9 april 2008

Underbara trädgårds möbler



Idag lyckades jag ta mig till affären när den var öppen. Den heter Phillies Design och ligger i korsningen Linnegatan och Haga Ny gata i Göteborg, tyvärr har inte Phillies någon hemsida men de har helt underbara möbler och inrednings detaljer och jag kan varmt rekommendera ett besök.

Utemöblerna kommer från Madam Stoltz och som jag befarade så kostade de en slant så jag får avvakta inköp till ett senare tillfället när plånboken har återhämtat eller sätta upp det på födelsedagslistan. Phillies hade bara en stol och bord hemma och ägaren trodde att det var slut hos Madam Stoltz också men hon erbjöd sig att ringa dit och kolla om jag ville.

The furniture are coming from Madam Stoltz and the shop Phillies are selling them in Gothenburg.

5 kommentarer:

NICOLINAS BONING sa...

UNDERBARA möbler...får nästan VILL HA-frossa av att titta på dina bilder:-)

Hoppas att du vinner på lotteri eller nåt så att du hinner använda dom innan hösten är här!

Kramar/Birgitta

hugan sa...

oj vilka fina saker!
Ja visst är det för trist att det man verkligen fastnar för alltid är svindyrt?!! du kanske fyller år snart...? ;)

ColonialEast sa...

Jättefina stolar! Jag inhandlade något rostigt idag på mässan som jag tänker visa i morrn ... Vad fin banner du gjort upptill! Superfin! Sån vill jag också ha!

Synnøve. sa...

Hoppas du får råd till dom snart.
Inte riktigt det jag vill ha men de passar inte här heller.
Ska ha en bänk på framsidan att vila på när man varit ute i skog och mark. Eller bara vill njuta en kopp kaffe på kvällen.
ha en fin fredagskväll.
Kram Synne :D

Taklyftet sa...

Eftersom jag fyller år mitt i sommaren så lär nog stolarna ha tagit slut för länge sen för säsongen. Jag får ge mig till tåls till nästa år och vilket fall som helst så måste jag få ordning på trädgården innan jag börjar köpar möbler till den.... usch vad jag låter snus förnuftig ;-)