tisdag 1 april 2008

Från ytterlighet till ytterlighet!

I går landade vi hemma och i dag har jag varit på bröllopsvittne, det är verkligen ytterlighet till ytterlighet mellan sorg och glädje.

Det är ett par av mina bästa vänner A och T blivit man och hustru den 1 April och det är inte ett April skämt!

Grattis!

I arrived home yesterday and today I attended a weeding as witness, it is really from one extreme to another in sorrow and happiness.

It is two of my best friends that has become husband and wife 1 of April and it is not a joke.

3 kommentarer:

hugan sa...

Javisst, så är det med livet! bergochdalbana mellan känslorna, det är bara att hålla i hatten och följa med! men oooo vad romantiskt med bröllop, det gör ju inget att det råkar vara 1:a april?! ;)
*sägerenogiftromantiskhuga*

Synnøve. sa...

Så är det här i livet. Det går upp och ner.
När jag fick besked att jag inte kunde bli gravid så började folk dra sig för att prata om barn, graviditeter och barndop mm.
Jag bad dom sluta med att behandla mig så. Livet stannar inte upp bara för att jag bar på en sorg. Så är det med allt här i världen tror jag.
Saknad efter svågern har du alltid. Det tar tid att komma över. Men livet går vidare....
Jättekram från Synne :D

Erika sa...

Visst är det ett stiligt brudpar! Verar som om ni hade en väldigt trevlig kväll.
Välkommen hem igen och glöm inte av att ta tid för dig själv o låt dig känna av alla känslor som snurrar. Alla har rätt att vara arga, sura, ledsna och glada precis när de vill.