torsdag 30 april 2009

Första Majfirande på resande fot




Idag blir det en kort dag på jobbet och nu bär det bär det av till Malmö för Valborgsfirande, Perstorp för att hämta svärföräldrna som har kommit hem från en resa från Österike som de har fått i 50 årig bröllpspresent och Småland (sommarstugan) för att vårstäda trädgården och klippa gräsmattan för första gången i år.
Jag tänker ta det lugnt från min långa att göra lista i helgen och ska nog följa några av de råd jag fått att inte prioritera barnkammaren och skriva en lista på vad vi faktiskt har gjort hittills. Tack för tipsen!


Ni får ha en underbar helg alla!

3 kommentarer:

hugan sa...

Bra att du kopplar bort måste göra listan för ett par dar, det ska jag med göra ;)

Ha nu en trevlig borta helg!
Kram på sig.

Erika sa...

Skönt att komma bort ett tag, jag har för en gång skull suttit ner o läst ute i solen o annars bara tagit det lugnt.

Synnøve. sa...

Hej Jenny och magen.
Allt bra hos er ser jag. Det är skönt.
Här är det lugnet själv. Inget firande av valborg i nabolandet alls. Första maj är det som andra platser. Men vi höll oss hemma. Skönast så.
Nu sitter man och huttrar lite. Det börjar bli lite kyligt ute. Det kom en skvätt regn för en stund sen.

Ha nu en fabelaktig fortsättning på helgen.
Klems Synne.