tisdag 18 november 2008

Man ska aldrig ropa hej


Foto: Taklyftet

Man ska aldrig ropa hej innan man har kommit över ån.... som det gamla ordspråket säger.

Jag blev sjuk i Söndags kväll/natt och hamnade på akuten igen av ett nytt gallstens anfall så nu sitter jag uppallad i soffan och gör inte många knop. För den som inte har haft ett gallstens anfall så gör det ohyggligt ont. Ska ringa kirurgen och prata med deras operations koordinator och se om jag kan göra något åt kö tiden för så här kan jag inte ha det.

Den här artar sig mer och mer till att bli en dagbok över mina åkommor och krämpor...suck..
Ska göra lite bygg uppdateringar i nästa inlägg för medan jag har legat i sjuksängen så har maken och svärfar varit flitiga.

2 kommentarer:

Tinnar och torn sa...

Stackars! Håller tummarna för att du blir bättre! Kram Petronella

Hannele på Hisingen sa...

kan varmt bad dämpa?