fredag 14 november 2008

Långsam tillfrisknad



Tänkte bara ge ifrån mig ett livstecken.
Är åter hemma efter några dagars oväntat besök på sjukhuset. Jag blev akut inlagd i tisdags morse blev utskriven idag och ser ut som en knarkare i armvecken efter alla kanyler och prover. Det kommer att var lugnt på bygg fronten ett tag nu för jag är inte i form att göra speciellt mycket och kommer att vara sjukskriven ett tag.
Mina stackars lökar får vänta lite till innan de får komma i jorden eller så får jag försöka flörta med maken att han hjälper mig, trädgårds arbete är inte hans favorit syssla. Men med med tanke på hur ömklig han hustru är för tillfället så tror jag han ställer upp ;-).

Tack alla för era krya på dig kommentarer!
Så fort jag har börjat bli lite piggare så ska jag kika runt hos er alla.


6 kommentarer:

Familjen Eriksson sa...

Men din stackare!!!
Sjukhusbesök kan man ju vara utan...

Hoppas du blir bättre snabbt nu då!

Krya på dig-kramar
Maria

Lindas trädgårdsblogg sa...

Låter inge vidare. Hoppas du är på bättringsvägen! Ta det nu luuuugnt och låt kroppen bli frisk. Kram och krya dig-hälsningar!

Tinnar och torn sa...

Ta det lugnt och ta hand om dej nu! Lökarna får vänta :o) Kram Petronella

Från koja till slott sa...

Hejsan! Fy vad tråkigt!! Sjukskriven är inget vidare att vara! Hoppas du snart är på benen, så att lökarna inte springer iväg! ;)
"Krya på dig"-kramar från Pernilla

Synnøve. sa...

Hej på dig vännen.
Gott med ett livstecken från dig ialla fall.

Hoppas nu du slipper flera akutbesök och inläggelse på sjukhus för en stund.
Jag väntar så gärna på dina inlägg.
Är här vet du.
God bedring nu då.
Kramen Synne.

ColonialEast sa...

Skönt med ett "livstecken" från dig! Hoppas att du inte är alltför ynklig och att du kryar på dig snabbt. Kraaaaam!!