måndag 3 november 2008

Ytterligare trappfunderingar

Foto: PZarchitect

Vi har nu fått 3 st offerter på trappor och jag börjar ana vilken firma det lutar åt. Jag ska ringa dem i vecka och diskutera ytterligare lite saker som är lite oklart. Innan vi har valt firma så lämnar jag inte ut något namn.
En av orsakerna till att jag behöver ringa är att jag funderar på att ha öppen vagn i sidan så att du ser trappstegen när du tittar på trappan från sidan. Jag tycker att det är så snyggt när man ser det mörka träet mot den vita vagnen (sidan).


2 kommentarer:

Vimsingen sa...

Jo trappor är svårt. Vi har ju dessutom ingen övervåning, så vi måste visulaisera en sådan. Vad för träslag ska ni ha i trappan?

/VImsingen

Lallis - liv och leverne sa...

Ja det är ju inte bara sådär att bestämma sig huom helst. Gissar att det blir många funderingar fram och tillbaka. Ha en fin kväll.
Kram Lallis