måndag 30 mars 2009

Tack så mycket!





Jag måste tacka alla för era lyckönskningar ni har kommit med, det värmer om hjärtat!

Sen kanske jag ska säga att jag inte var helt omedveten om att jag skulle träffa min väninna helgen som gick. Jag är som sagt var notoriskt nyfiken och brukar skaka på paketen under julgranen till jul och jag hade av en slump kommit på att jag skulle träffa Gunilla och där med lyckat nysta vidare men det var först i förra veckan som jag kom underfund med det.
Maken har roat sig kungligt åt att han har lyckats hålla allt hemligt så länge som han gjorde och över mina våndor över att inte vet vart vi skulle ta vägen.


1 kommentar:

Erika sa...

Ooo de små rackarna de myser så åt sig själva när de tycker att de varit så duktiga.

Fast vilken kvinna vill inte ha en riktig överraskning? Kanske lika mycket som att man blir tokig över att de håller vissa saker hemligt.