tisdag 29 juli 2008

Fortsatt blogg pause



Jag är nu tillbaka från Kålandsö- Vänern och England , men jag kommer att fortsätta att ha blogg paus i ytterligare 1 1/2 vecka till. Jag har sett massor och fotat massor men det får vänta tills jag kommer tillbaks från Småland= sommarstugan. I morgon åker vi till sommarstugan och stannar där tills semestern ta slut och eftersom det är en internet fri zon så blir det inga inlägg.

Tyvärr har jag mitt i allt fått Borelia men har som tur väl är än så länge bara haft lindriga symtom ex feber, muskelvärk och huvudvärk och jag hoppas innerligt att det inte blir värre.
Jag fick feber medan jag var i England som jag lyckades hålla i styr med febernedsättande och det var först i går på min födelsedag som det rosa kantade märket dök upp på insidan av armen vid armbågen och jag äter nu mera pencillin från och med idag. Håll tummarna för mig att det inte blir värre för jag har fått höra diverse skräck historier av " hjälpsamma" vänner ;-)





9 kommentarer:

ColonialEast sa...

Usch vad trist med borelia! Hoppas verkligen att den "försvinner" snabbt. Krya på dig!! Kram!

Synnøve. sa...

Fy så tråkigt att du fått borelia.Hoppas du får bukt med sjukdommen.Håller tummarna.
Fortsätt njut av semestern ialla fall.
Kramen Synne.

Anonym sa...

Tråkig med borrelia. Min son hade det för ca 10 år sedan och det gick bort med pencillin, så det var inga problem! /Anette

Hannele på Hisingen sa...

England och borelia... det var mycket
(min mamma kom lindrigt undan borelia, menalla dessa vacciner tror jag inte på, hört skräckhistorier om dem med)

Erika sa...

Krya på dig och fortsätt njut av din ledighet!

Merja sa...

Otäckt med borrelia. Hoppas du snart är bra!
Låter härligt med sommar stället!!

En mammas drömmar sa...

Usch vad tr�kigt att du f�tt borelia. Hoppas att du snart blir b�ttre! S�g at tdu varit p� K�llands�. Inte l�ngt fr�n mig det!
Jag bor i Lidk�ping!
Hoppas du tyckte om det!
Kram
Kia

hugan sa...

en till med lite bloggpaus....!! ta hand om dej, vila upp dej nu och krya på dej, välkommen åter!
kram!

ColonialEast sa...

Det blev en ganska så lång bloggpaus. Jag hoppas att du mår bra efter borelian. Kram!!