torsdag 13 mars 2008

Spegel, spegel på väggen där

Foto: FormandFunction Mått: 100 x 50 cm

Jag har blivit utmanad av Drömmar om Gotland till Bäst & Pest. Vilket innebära att jag ska visa det som jag gillar bäst i mitt hem och det jag gillar minst.... det var inte lätt. Det finns så mycket både stora saker och detaljer som jag tycker om och inte så jag är tvungen att fundera någon dag till innan jag slutför utmaningen + jag behöver lite bra dags ljus för att kunna fota.

Spegel tycker jag är helt underbar och till hör en serie som heter Narcisse och heter Spline. General agent i Sverige är formandfunction.se och kommer i från franska Domestic.




4 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Så jätte kuuuul!!
O snygg dessutom!!
Skulle jag vilja ha ju!!!!

så hur går det för er då med ert lyft??

Millan Kramar
~~~`*'*´~~~

~~* W I T H E ♥ L O V E *~~

Betonggården sa...

Den som väntar på nåt gott! :)

ColonialEast sa...

Det låter svårt det där med Bäst och Pest. Ska bli spännande att se! Önskar dig en toppenhelg!

Taklyftet sa...

Mamma Millan: Lyftet går på sparlåga för tillfället. Vi behövde en pause och har haft lite förmycket annat för oss.

Drömmar och Colonileast: Ni får ger till tåls lite till innan jag slut för utmaningen, är återigen bortrest hela helgen.
Ha en trevlig helg!