fredag 15 februari 2008

En Helg i Vilans Tecken


Maken och jag tänker i alla hjärtans dags present till oss själva ta pause från hus bygget och hitta på något kul och ta hand om oss själva. Det kanske till och med blir lite läsande in någon god bok som har legat och väntat på nattduksbordet länge.

Dom ni ser är mitt nattduksbord fullt av diverse böcker. Den senaste bok jag läste är Tidsresenärens Hustru som jag fick av maken in julklapp. Det är en annorlunda och under bar bok om ett kärleks förhållande som håller över tid och rum och som jag varmt rekomenderar!

TOKYO har jag precis börjat på så den kan jag inte säga något om. Sen så har vi självklart Husets ABC som ett återkommande lektyr vid behov som är lånad från en vännina som också tillhör det renoverings galna gardet (M jag lovar att lämna tillbaka den snart ;-).

Mentor boken har jag i "läxa" tills på måndag då jag ska träffa min mentor på jobbet.
Gröna fingrar är studielitteraturen som vi har i studiecirkeln jag är med i. Nästa träff den 27 februari är hemma hos mig. Sen finns det en hel hög till med böcker som väntar på min uppmärksamhet... någon gång i framtiden.

Ni får alla ha en bra helg!

2 kommentarer:

Betonggården sa...

Hej!
Hittade just hit till er blogg! Trevligt att kika in till fler som renoverar. :)
Såg att även ni haft regn-ångest...!

Trevlig sida!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hellojs, länge sen jag kika in här nu...hur går det för er???

Tycker jag absolut ni ska unna er..att ta paus fr ert bygge...det är så behövligt när man håller på!!

Ja, det är jag som med gjorde taklyftet om du undrar alltså...

Min blogg försvann, puts veck...så tris!! Men nu har jag fixat en ny...

Välkommen in o titta...har lite hembakta cupcakes fr alla hjärtans dag!!Kram Millan