fredag 12 september 2014

Förtrollande ljus!




I morse vaknade jag tidigt och förundrades över det vackra ljuset som strilade fram över min baksida i trädgården, att fälla 14 träd har gjort susen! 
Jag är helt salig, lycklig, varm om hjärtat och massor av mer saker över det som händer med min trädgård ljust nu, det kommer bli så fint framöver. Mer bilder kommer men tiden räckte inte riktigt till idag pga att jag har hjälpt grävaren och är gräsänka med två barn över helgen.



Så här såg baksidan ut i morse och det är redan en "gamal" bild, det har grävts en hel del och jag får återkomma med en nyare bild. Men framför allt så ser ni skillnaden mot nedan, så här såg baksidan ut 2012 innan vi fixade till vedboden till vänster - viss skillnad på ljuset eller vad säger ni?






2 kommentarer:

Rost och rädisor sa...

Ja, det var en väldig skillnad. Så fint det blev. Roligt med före och efter bilder men själv är jag urdålig på detta.
Ha det så gott i helgen
Anette

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Ja vilken skillnad! Här blir det förvandling!

Ha det gott och Trevlig Helg! Hälsningar Ewa :)