tisdag 29 december 2009

Gott Nytt År!


Är alla dessa paket till mig?


Denne numera extremt slöe bloggare har tillslut lyckats göra en försenad God Jul hälsning och Gott Nytt År.

Våran lille jultomte Benjamin är numera 4,5 månader och håller oss sysselsatta på alla möjliga och omöjliga vis. Men det händer fortfarande saker med husbygget och jag måste göra en uppdatering efter nyår för min minne skull och för att vi är så nöjda med resultatet.

Ni får alla ha en God Fortsättning!



Hmm... det där med paket är inte så kul men att dra i snören är desto roligare :-)



5 kommentarer:

Erika sa...

Blev lite orolig över dig när jag inte hört något. Skönt att höra att ni alla mår bra.

KRAM E o S

hugan sa...

hehe jo en aning tyst har det allt varit runt din blogg, med full förståelse! själv håller jag lite låg profil av andra orsaker.
Önskar dig ett gott nytt år! På återhörande! Kram!

Vimsingen sa...

Gott nytt år! Jag ser fram emot en uppdatering på vad ni gjort. VI har ju också kommit en bit på väg vilket är skönt.
Vilken sött tomtenisse ni har.
Kram
Vilma

Synnøve. sa...

Hej Jenny.
God fortsättning på 2010.
Har varit dålig på att besöka bloggar en stund själv nu. Men jag ska skärpa mig :D
Härliga bilder på Benjamin.
Hoppas ni inte fryser ihjäl hos er. Här har vi minus 30 just nu...igen!
Kramen Synnöve.

Piret // Jörgen sa...

Ja kära du! Ge fan i FB och kom tillbaka till din fina blogg som är inspirerande för så många!
Kram!